Informujemy, że na naszej stronie internetowej www.izba-lekarska.org.pl wykorzystujemy pliki cookies. Modyfikowanie, blokowanie i usuwanie plików cookies możliwe jest przy użyciu przeglądarki internetowej.  Więcej informacji na temat plików cookies można znaleźć w INFORMACJI DOTYCZĄCEJ PLIKÓW COOKIES.
x
30-LECIE ODRODZENIA SAMORZĄDU LEKARSKIEGO (21.09.2019 r.)
30-LECIE ODRODZENIA SAMORZĄDU LEKARSKIEGO (21.09.2019 r.)
30-LECIE ODRODZENIA SAMORZĄDU LEKARSKIEGO (21.09.2019 r.)
30-LECIE ODRODZENIA SAMORZĄDU LEKARSKIEGO (21.09.2019 r.)
30-LECIE ODRODZENIA SAMORZĄDU LEKARSKIEGO (21.09.2019 r.)
30-LECIE ODRODZENIA SAMORZĄDU LEKARSKIEGO (21.09.2019 r.)
30-LECIE ODRODZENIA SAMORZĄDU LEKARSKIEGO (21.09.2019 r.)
30-LECIE ODRODZENIA SAMORZĄDU LEKARSKIEGO (21.09.2019 r.)
30-LECIE ODRODZENIA SAMORZĄDU LEKARSKIEGO (21.09.2019 r.)
30-LECIE ODRODZENIA SAMORZĄDU LEKARSKIEGO (21.09.2019 r.)
30-LECIE ODRODZENIA SAMORZĄDU LEKARSKIEGO (21.09.2019 r.)
30-LECIE ODRODZENIA SAMORZĄDU LEKARSKIEGO (21.09.2019 r.)
30-LECIE ODRODZENIA SAMORZĄDU LEKARSKIEGO (21.09.2019 r.)
30-LECIE ODRODZENIA SAMORZĄDU LEKARSKIEGO (21.09.2019 r.)
30-LECIE ODRODZENIA SAMORZĄDU LEKARSKIEGO (21.09.2019 r.)
30-LECIE ODRODZENIA SAMORZĄDU LEKARSKIEGO (21.09.2019 r.)
30-LECIE ODRODZENIA SAMORZĄDU LEKARSKIEGO (21.09.2019 r.)
30-LECIE ODRODZENIA SAMORZĄDU LEKARSKIEGO (21.09.2019 r.)
30-LECIE ODRODZENIA SAMORZĄDU LEKARSKIEGO (21.09.2019 r.)
30-LECIE ODRODZENIA SAMORZĄDU LEKARSKIEGO (21.09.2019 r.)
30-LECIE ODRODZENIA SAMORZĄDU LEKARSKIEGO (21.09.2019 r.)
30-LECIE ODRODZENIA SAMORZĄDU LEKARSKIEGO (21.09.2019 r.)
30-LECIE ODRODZENIA SAMORZĄDU LEKARSKIEGO (21.09.2019 r.)
30-LECIE ODRODZENIA SAMORZĄDU LEKARSKIEGO (21.09.2019 r.)
AAA

ZAPYTANIE OFERTOWE

data: wtorek, 29 październik 2019

Śląska Izba lekarska zaprasza do składania oferty cenowej na usługę sprzątania oraz usługę portiersko-recepcyjną w Bazie Noclegowej „Pro Medico” w Warszawie, znajdującej się na ul. Sobieskiego 102a.

Termin składania ofert: 15 listopada 2019r.

Kontakt: domlekarza@izba-lekarska.org.pl

 

 

Obiekt stanowiący przedmiot zapytania ofertowego jest to baza noclegowa o powierzchni ok. 534 m2, składająca się z 16 pokoi dwu- i trzyosobowych z łazienkami, przestrzeni wspólnej wypoczynkowej (lobby z aneksem kuchennym), recepcji oraz korytarza.

Zapytanie ofertowe dotyczy:

1.Usług portiersko-recepcyjnych, w tym:

  • Przyjmowania i wydawania kluczy Gościom Bazy Noclegowej.

  • Prowadzenie książki meldunkowej.

  • Udzielanie niezbędnych informacji Gościom Bazy Noclegowej.

  • Dbanie o prawidłowe funkcjonowanie recepcji przez całą dobę.

  • Robienie niezbędnych zamówień i zakupów na drobne materiały biurowe i sanitarne po uprzedniej akceptacji Zlecającego.

  • Rezerwowanie pokoi gościom przy zgłoszeniach telefonicznych oraz w bazie Noclegowej.

2.Usług w zakresie utrzymania czystości pokoi z łazienkami, pomieszczeń, przestrzeni wspólnej wypoczynkowej (lobby z aneksem kuchennym), recepcji, korytarzy i schodów należących do Zleceniodawcy, w tym:

  • Codzienne opróżnianie koszy i wymiana w nich wkładów foliowych.

  • Codzienne odkurzanie powierzchni tapicerowanych.

  • Codzienne mycie i czyszczenie powierzchni płaskich przy użyciu specjalnych maszyn czyszczących.

  • Utrzymanie w czystości mebli będących na wyposażeniu w/w pomieszczeń – w szczególności codziennie przecieranie na mokro (lub przy pomocy właściwych środków czystości stosowanych do powłoki mebli biurowych) powierzchnie płaskie szafek i regałów, części drewniane łóżek, biurek, stołów i krzeseł, a także parapety okienne.

  • Utrzymanie w czystości powierzchni drzwi, futryn, listew podłogowych, parapetów, kaloryferów.

  • Codzienne mycie podłóg, schodów w pomieszczeniach i na korytarzach.

  • Dwa razy do roku mycie obustronne okien otwieralnych, nie otwieralnych.

  • Usuwanie na bieżąco drobnych plam z tapicerki na meblach, oraz dwa razy do roku gruntowne czyszczenie tapicerki.

  • Utrzymanie w czystości sprzętu sanitarnego i urządzeń sanitarnych, w szczególności w pomieszczeniach sanitarno-higienicznych wymagane jest umycie i dezynfekowanie muszli WC, pisuarów, umywalek i kabin prysznicowych – na bieżąco, przy użyciu środków czystości stosowanych do tego rodzaju dezynfekcji.

  • Dbanie na bieżąco o czystość w aneksie kuchennym, przecieranie na wilgotno, sprawdzanie czy nie pozostawiono resztek jedzenia, dbanie o estetyczny wygląd całości wyposażenia.

  • Rozmrażanie lodówek 2 razy do roku oraz gruntowne ich czyszczenie środkami przeznaczonymi do oczyszczania tego typu powierzchni.

  • Utrzymywanie bieżącej czystości blatu kuchennego oraz płyty grzewczej, jak również sprzętu typu mikrofalówka – bieżące czyszczenie detergentami stosowanymi w tego typu urządzeniach. 

  • Przygotowanie pokoju do wynajęcia (w tym m.in. gruntowne sprzątanie, ubieranie pościeli itd.) oraz odświeżanie całości pokoju wraz z łazienką bezpośrednio przed przyjazdem gości (przecieranie na wilgotno kurzu, sprzętów sanitarnych itp.).

  • Raz w tygodniu zmywanie powierzchni ścian (kafelki), luster w pomieszczeniach sanitarno-higienicznych detergentami przeznaczonymi do tego typu powierzchni.

  • Zapewnienie stałego zaopatrzenia pomieszczeń sanitarnych w papier toaletowy, ręczniki papierowe, mydło w płynie, żel pod prysznic oraz szampon.

  • Oddawanie do pralni i odbieranie pościeli, ręczników, obrusów, kap na łóżka, dywaników i innych art. tekstylnych stanowiących wyposażenie bazy Noclegowej.

  • Bieżące usuwanie pajęczyn, kurzu z kratek wentylacyjnych, kurzu z elementów dekoracyjnych, czyszczenie gniazdek, wyłączników itd.

  • Bieżące utrzymanie w czystości obiektu i usuwanie drobnych usterek (np. wymiana żarówek, uszczelek itd.).

Prosimy o podanie zakresu cenowego na powyższe usługi oraz warunków płatności.